28 Ocak 2011-Xp Denendi-Çalışıyor

----------------------------------------------------------
http://combatarms-hile.blogspot.com/
----------------------------------------------------------
Tek yapmanız gereken elegantsilver.exe çalıştırmak.daha sonra da
oyuna girmek
eğer herhangi bir dll hatası alırsanız.."içindekileri systeme at"
klasörünün içindekileri "windows/system" içine atın.
Xp de denendi-son ekim updatinden sonra çalışıyor.

TUŞLAR----------------------

Delete basarak menu yü açın.
kullanmak istediğinz özelliği seçin
Not:hackin sadece bir kaç özelliği bize aittir diğer özellikleri yapana aittir.
thnks to :
Don Diablo
Flameswor10
ac1d_buRn
_Fk127_
kongamonga
DeadLinez

Özellikleri:


[Visual]
Chams - NX
WireFrame - People/World/Both
FullBright
Glow

[DirectX]
Cross Hair - Red/Green/Blue

[Removals]
No Fog
No Spread
No Sway
No Sky
No Gun
No FlashLight

[Modifier]
SpeedHack - Legit1/Legit2/x2/x3/x4
Activation
Fly Hack - (Hotkey = SPACE)
SuperJump - Legit1/Legit2/x2/x3
Prediction

[Other Stuff]
Show FPS
Show Time
Drag menu


----------------------------------------------------------
http://combatarms-hile.blogspot.com/
---------------------------------------------------------

indirme linki 1:http://hotfile.com/dl/100079727/0be1b11/Elegant-silverblast-1.rar.html

indirme linki 2:http://www.fileserve.com/file/5uZTHFB

indirme linki 3:http://bitshare.com/files/f4t5k4xm/Elegant-silverblast-1.rar.html

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam ben windows 7 kullanıyorum fakat hep injectordll hatası alıyorum bi baqabılırmısnız acba?

29 Ocak 2011 00:52  
Adsız dedi ki...

hocam ben windows 7 kullanıyorum hackı kurmaya calıstım ama kuramadım injector.dll hatası alıyorum baqabılırmısınız yada ne yapmam lazım soylermısnız?

29 Ocak 2011 00:53  
Adsız dedi ki...

ya ben xp kullanıyorum oyuna giriyo ama şifre bile yazamadan atıyo neden bi cvp lütfen :(

13 Şubat 2011 20:32  
Adsız dedi ki...

Kardeş oyundan atıyor ??? lütfen bir çözümm...

16 Şubat 2011 20:26  
Adsız dedi ki...

windows 7 de çalışan bir versiyon bekliyorum. ne yaptıysamda win 7 de çalışmadı.

17 Şubat 2011 23:24  
Adsız dedi ki...

abi bu hackler iyi ama win7 lerde çalışmıyor. Lütfen win7 lerdede çalışan hack koyarsanız sevinirim kalema abi.

21 Şubat 2011 12:45  
Adsız dedi ki...

s.a. kardeş uzun zamandır no program no ban ısımlı wallhack ı kullanıyordum. ama 30.03.2011 tarihli patch den sonra çalışmadı. bı yardımcı olurmusun cok harika bi hackti. tekrar çalışır hale getirirmisin şimdiden saoll kardeş.

30 Mart 2011 19:28  
Adsız dedi ki...

yeni wallhack gelecek mi acaba son güncelemeden sonra mavi wallhack le oyuna girilmiyor bilgilendirirseniz sevinirim

2 Nisan 2011 19:34  
Adsız dedi ki...

s.a. sabırsızlıkla yenı walhackı beklıyoruz kardes. (no program no ban.) su ise bi el atarsan cok memnun oluruz. bekliyoruz.
bi cevap yazarmısın.

9 Nisan 2011 10:12  
Adsız dedi ki...

lütfen su pass deistirmeyle ilgili hack yapın.herkes dogum tarihini salliyo kasiyolar bi sey olunca deistiremeyip dimdizlak kaliyorlar.

11 Mayıs 2011 16:44  
BEN dedi ki...

KARDEŞ BAK HİLEYİ ACİYORUM OYUNA GİRERKEN ADAMİN KOŞTURDUHU YERDE OYUNUN SESİ GELİYOR TIK OYUNDAN ATIYOR LTFEN YARDİM EDERMİSİNİZ YA :(:(:(:(:(

14 Mayıs 2011 18:36  
Adsız dedi ki...

ya lütfen windows vistaya uyumlu bir hack gönderin ya

20 Mayıs 2011 09:13  
Adsız dedi ki...

beyler oyundan atıgı falan yok harika kasıyorum ben k.d em 5.06 hepinize söylüyom space ve ctrl ye basılı tutun oyuna girerken bakın unutmayın caps lock acık olmayacak herkese iyi günler

4 Aralık 2011 16:05