25.11.2010 -Denendi Çalışıyor-YENİLENDİ
Tüm patchlere rağmen engellenemedi :)
Son updatten sonra çalıştıramayanlar bunu indirip denesin.:)

Bu hack Combat Arms Eu oyununun içindeki texture dosyalarını değiştirerek
banlanma riskini en aza indiren sadece bir "wallhack"tir.Son derece basittir.Programsız çalışır.
Özellikleri

  • NX wallhack
  • no gun

Kullanımı

NX Wallhack içindeki dosyaları Combat Amrs ın kurulu olduğu dizinde "Game" klasörü içine atın,(UYARI:Game klasörü içinde bu isimlerde dosyalar zaten vardır ,yaptığınız işlem o dosyları değiştirmek içindir.Onları yedekleyerek daha sonra tekrar hacksiz oynayabilirsiniz.)


Nexon patchlerinin anlaması zor olan bir hacktir.

Tavsiye olunur :)

------------------------------------
http://combatarms-hile.blogspot.com/
------------------------------------
Dosyanın rar. dan çıkmış hali 500 mb civarıdır

indirme linki 1 :http://hotfile.com/dl/75742834/cf96e73/NX_Wallhack.rar.html

indirme linki 2 :
indirme linki 2 :http://www.fileserve.com/file/sh6mYff

6 yorum:

Adsız dedi ki...

YHA TELEKİLLİ HİLE İSTİYORUZ TELEKİLLİ ÇIKARIN

25 Kasım 2010 13:25  
bune?? :-D dedi ki...

EWET TELEKİLL İSTİYORUZ HİÇ Bİ YERDE YOK OKADAR HİLENİZ VAR Bİ TELEKİLL LİSİ ÇALIŞMUYO BUNE YA

3 Şubat 2011 08:46  
Adsız dedi ki...

s.a. kardeş uzun zamandır no program no ban ısımlı wallhack ı kullanıyordum. ama 30.03.2011 tarihli patch den sonra çalışmadı. bı yardımcı olurmusun cok harika bi hackti. tekrar çalışır hale getirirmisin şimdiden saoll kardeş.

30 Mart 2011 19:30  
Usta dedi ki...

S.a Yeni Pach Güncellemesinden sonra Wallhack'te calismiyor buna en kısa zamanda bir çözüm bulmanız Temennisi ile Kolay gelsin

31 Mart 2011 10:27  
Adsız dedi ki...

yaa ben oyundann once acyorum hileyi arama yapiyo injector.dll found! diyo windows syteme attm dediklerinizi oyuna giriyorum now loading diyo bittigindede kendi kendine oyundan ckyo :S sinir oldum lutfen yardm edin bu hacklere ihtiyacm var

18 Mayıs 2011 20:01  
Adsız dedi ki...

Hackin dosyalarını Game dosyasının içine atınca oyunu açıyorum yükleniyor ve Now Loading yazısı geçince 'Unable to run the game due to the client file being corrupted' diyo ve oyun kapanıyo. Tekrar orjinal dosyaları atınca çalışıyor. Yardım lütfen.

13 Haziran 2011 12:25