DÜZENLENDİ-TUŞ kullanımı kolaylaştırıldı-Çalışmıyor-Yenilenecek

http://combatarms-hile.blogspot.com/----------------------------------------------------------
tek yapmanız gereken elegantpuc.exe çalıştırmak.daha sonra da oyuna girmek eğer herhangi bir dll hatası alırsanız.."içindekileri systeme at" klasörünün içindekileri "windows/system" içine atın.
Xp de denendi-son eylül updatinden sonra çalışıyor.

////////////TUŞLAR////////////////
http://combatarms-hile.blogspot.com/
* otomatik açıktır - FPS
* otomatik açıktır - Pick Up
* otomatik açıktır - No Sway
* Tuş 1 - NX Chams
* Tuş 2 - Fly Hack (Use with Space)
* Tuş 3 - No Spread
* Tuş 4 - No Fog
* Tuş 5 - Speed hack
* Tuş 6 - No Recoil
* Tuş 7 - No Reload
* Tuş 8 - Glass Walls
* Tuş 9 - Player Wireframe
* Multiply (*) - Glitcher alias. Superspeed

Virüs Tarama sonuçlarını görmek için tıklayın-virustotal

36 yorum:

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım calışmaların güzel emegine saglık fakat aynı hatayı veriyor artı virüslü lütfen kontrol edip cevap yazarsaniz sevinirim fatih

3 Eylül 2010 20:38  
ByxP dedi ki...

mrb öncelikle bi sorunum var yardımcı olursanız ben hacki indiriyorum acıyorum ve uygulama düzgün olarak baslatılamadı hatası aliyorum internet kafede actıgımda böyle bir sorunla karsılasmıyorum service pack üç yüklü ne yapmam lazim ???? yardimci olursaniz

3 Eylül 2010 21:02  
kalema dedi ki...

-Dosyada virus hatası alanlar konuya eklenen virus taramalarını inceleyebilir.
-Servis pack 3 veya 3,5 ile .NET Framework yüklü olmalı çalışması için.

3 Eylül 2010 22:23  
baba dedi ki...

Aga hani varya böyle bi tuşa basıyon tak tak tak bütün adamları kafadan vuruyor o hackide bu hackin içine dahil edebilirmisiniz yada başka bir hack olarak yayınlarmısınız?Cevap vererseniz sevinirim.

4 Eylül 2010 00:29  
Adsız dedi ki...

kaleme kardeş cevap yazarsanız sevirim varmı öyle bi hack yada dahil edebilirmisiniz.

4 Eylül 2010 19:03  
kalema dedi ki...

Fırsat bulunduğunda o da yayınlanacaktır.

5 Eylül 2010 08:26  
Adsız dedi ki...

sektirmeme çalışmıyor kardeş

5 Eylül 2010 18:51  
Adsız dedi ki...

hile cok guzel ellerınıze saglık ama lutfen ılerıde telekıll hılesıde cıkarın ıstegımız o

5 Eylül 2010 22:48  
Rep dedi ki...

dostum bu gün hile ile oynuyordum kapadım oyunu sonra hile ile bidaha açmaya çalıştım oyunu şu koşan adamdan sonra oyun açılıo ya işte tam açılacakken oyundan atıo hilesiz girdim ole bi sorun yok rahatca girebiliyorsun oyuna

6 Eylül 2010 17:05  
Adsız dedi ki...

abicim bi sorunum var hack çalışmıyor. daha sabah girdim oldu
her halde nexon anladı hileyi yenilerseniz sevinirim

6 Eylül 2010 18:12  
Adsız dedi ki...

ben bu sabah girdim ve kullandım hacki güzeldi ama akşam üste 6 gibi girmeyi denedim ve tam kullanıcı adı ve parolayı yazarken oyundan atıyor ve hiç bit uyarı çıkmıyor bilgisayardamı sorun var yoksa hacktemi hacki tekrar indirdim ve kurdum gene olmadı acaba bu hacki tekrar payşalırmısın bide sektirmeme özelligi çalışmıyor bu arada eline saglık kardeş sağol ?

6 Eylül 2010 22:09  
falanfilan dedi ki...

hack shield kapatıyor oyunu hile açıkken. hackshieldin görmezden gelmesi için ne yapmak gerekir ve bu sorun sadece bende mi var ? aynı sorun başka bir online oyundaki hackshielde de oluyor :D

7 Eylül 2010 00:41  
falanfilan dedi ki...

hackshield kapatıyor oyunu hile açıkken. hackshieldin görmezden gelmesi için ne yapmak gerekir. Bu sorun sadece bendemi var ? başka bir online oyunun hackshieldi de aynı hatayı veriyordu :D

7 Eylül 2010 00:45  
Adsız dedi ki...

kardes hack çalışmıo artık patchlenmis varsa yenisini paylaşırmısınız

7 Eylül 2010 07:40  
Adsız dedi ki...

hack bende dün sabah çalıştı ama dün akşam üstü gibi saat 6 gibi oyunu acçıyom hackle ondan sonra şifreyi yazmadan oyundan atıyor

7 Eylül 2010 11:50  
Adsız dedi ki...

bu hack 06.09.10 tarihinden itibaren çalışmıyor.. sadece bende mi çalışmıyor çünkü açarken her şey normal fakat fps kırmızıyla 0 gösterip siyah bi pencere açıp oyunu kapatıyor birkaç arkadaştada aynı şey var.. update si ne zaman gelicek şimdilik bir altındaki hack i kullanıyorum fakat çok zor uçması filan bu son yapılan hack çok güzeldi heralde gameguard a eklendi bilmiorm fakat bilen varsa söyleyebilir mi ne zaman update edilecek bu son yapılan hack.

7 Eylül 2010 17:00  
kalema dedi ki...

Hack şu an çalışmamaktadır.En kısa sürede güncellencektir.

7 Eylül 2010 18:13  
Adsız dedi ki...

knka yeni hileyi getirinde sevinek bu hile iyidi oyuna girince attı :S
Yeni sini sürün de bizde sevinek xD

7 Eylül 2010 21:36  
falanfilan dedi ki...

arkadaşlar bu hackshieldin oyundan atması kendi oluşturduğu karaliste programlarından kaynaklanıyo olabilir ben başka bir oyunun hackshieldinin yasakladığı bir programı (hile,multiclient,vb.)
exe editorden girip düzenlediğimde (ismini falan değiştirdiğimde) o program çalıştı.aynısını burdaki hilelere yapmak istdim kodlara erişim yasağı var :D

7 Eylül 2010 21:56  
Adsız dedi ki...

kardeş hileye sektirmemeyide koyarsan çok iyi olur ya mermi sektirmemeyide dahil edermisin lütfen

7 Eylül 2010 23:36  
ufuk dedi ki...

sayın admin yeni hacki ne zaman koyacaksiniz?

8 Eylül 2010 15:16  
Adsız dedi ki...

Dostum hile nexona yakalanmış. bu özelliklerde yenisini çıkarırsanız seviniriz. Çünkü kd fena halde düştü.

8 Eylül 2010 18:17  
gol46 dedi ki...

slm kardeş hack için çok saol ama şuan çalışmıyor. wallhack ve sektırmeme çok harika. servıs pack2 bılgısayarım. buna görede ayarlarsan cok iyi olur. tşkler.

9 Eylül 2010 11:09  
Adsız dedi ki...

hacki ne zaman koyacaksınız ?

9 Eylül 2010 20:50  
Adsız dedi ki...

ne zamna yeni hack gelecek kardeş ay bitecek bide sektirmeme istiyoruz ya onuda koyarsan iyi olur

10 Eylül 2010 18:20  
Adsız dedi ki...

ARKADASLAR BURADDAKİ HİLELEİ DÜZGÜN KULLANMAK İÇİN NOD32 KULLANIN DOSYALARI VVİRÜS OLARAK GÖRMÜYOR ANCAK EN SON ÇIKAN HİLE EN FAZLA 3 GÜN KULLANABİLDİK ÇOK GÜZEL BİR HİLEYDİ AYNİ HİLEDEN BİR DAHA İSTİYORUM. ELLERİNİZE SAĞLIK GÜZEL ÇALIŞMALAR YAPYORSUNUZ BEKLEMEKTEYİZ...

11 Eylül 2010 13:33  
Adsız dedi ki...

SON HACK YUKARDAKİ ARKADAŞINDA DEDİĞİ GİBİ HARİKAYDI.. BU HACK İ YAPANLARIN GÖZÜNDEN ÖPİM :D AMA ARTIK 2 HACKTE ÇALIŞMIYOR SON HACKİN AYNISINDAN ÇALIŞIR DURUMDA YENİSİNİN GELMESİNİ BEKLİYORUZ KOLAY GELSİN.. AYRICA FİRETEAM ODALARI İÇİN ÖZEL HACKLERDE GETİRİLİRSE DAHA GÜZEL OLABİLİR..

11 Eylül 2010 23:57  
Adsız dedi ki...

Öncelikle merhaba çalışmalarınızdan dolayı sizi kutluyorum su 5 gündür hackla girdiğimde İp ve pw yazma yerinde oyundan atıor sorun ne acaba ?

12 Eylül 2010 02:51  
kalema dedi ki...

KONULARI TAKİP EDEN TÜM ARKADAŞLARA DUYURUDUR:BAYRAM NEDENİYLE ARA VERDİĞİMİZ ÇALIŞMALRA YENİDEN BAŞLADI 1-2 GÜN İÇİNDE YENİ HACKLER EKLENMYE BAŞLANACAKTIR.

12 Eylül 2010 08:59  
Adsız dedi ki...

Yemin ederim şu siteyi facebook tan daha yakın takip ediyorum.. geçmiş bayramınızı kutlarım, kolay gelsin!!.. :) Yeni hackleri bekliyoruz son hack harikaydı <3
A.K.

12 Eylül 2010 13:34  
Adsız dedi ki...

Teşekkür ederiz sabırzılıkla bekliyoruz... :)

12 Eylül 2010 14:14  
Adsız dedi ki...

PEKİ SEKMEME VE GPS DE OLACAK Mİ?

12 Eylül 2010 16:33  
Adsız dedi ki...

valla ben hackle rıcın tsk edıyormm ınann sayenzde gavurlardan gerıo kalmadık basarılı bır calsıma yenı hacklerı beklıozz tsklerrrrrrr

12 Eylül 2010 18:45  
Adsız dedi ki...

yeni hack ı bekliyoruz size ii çalışmalar

13 Eylül 2010 09:17  
Adsız dedi ki...

yeni hackleri bekliyoruz size ii çalışmalar kalema kardeş

13 Eylül 2010 09:18  
Adsız dedi ki...

yenileri gelsin

1 Ekim 2010 18:53