Kullanım Dışı-Yenilenecek
Tek yapmanız gereken elegantchams.exe çalıştırmak.
daha sonra da oyuna girmek için start tıkladığınızda gelen mesaja tamam dediğinizde hack açılacaktır. eğer herhangi bir dll hatası alırsanız..
"içindekileri systeme at" klasörünün içindekileri "windows/system" içine atın.

Xp de denendi-son ağustos updatinden sonra çalışmıyor
Özellikleri (yenilendi) :
  • Satallite Chams (yeşil wallhack)
  • Mermi Sektirmeme (yeni)
Yeni özellikler
  • nofog
  • pickuphack
  • removals
  • no spread
  • no smoke
  • no gas
ekstra : bazen fazla uçma yapabilir bu durumda bunu açıp/kapamak için 1 nolu tuşu kullanın

TUŞLAR

Oyuna girdiğiniz otomatik olarak satallite chams ve sektirmeme açılıyor.


http://combatarms-hile.blogspot.com/

İndirme linki:http://www.fileserve.com/file/SF2Cevp

-------------------------------------------------------
AŞAĞIDAKİ LİNKTE EYLÜL 2010 İÇİN GÜNCELLENEN HİLEYİ İNDİREBİLİRSİNİZ

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

KONUYU OKUMAK İÇİN TIKLAYIN

36 yorum:

Adsız dedi ki...

kardes yardı met ya bu hack xp de çalısmıyor ama vistada çalışıyor xpde nasıl çalışstırabilrim netfremwork 4.0 mı istiyor

9 Ağustos 2010 21:18  
Adsız dedi ki...

cok donduk donuk oynuyor neden acaba _?

10 Ağustos 2010 01:17  
kalema dedi ki...

-buraya koymadan önce xp denedik.çalşıyor.Çalışmıyorsa framework 3.5 yeterli gelmesi lazım.
-hack oyundabira laga sebeb oluyor.bunu göze almanız lazım.
daha iyisi ve daha sorunsuzu çıktıkça eklenecktir.

10 Ağustos 2010 13:36  
Adsız dedi ki...

tmm 3.5 yukledim ama oyunu açıyorum login sayfası gelmeden kapaınıyor hata vermiyor yardım edermisin

10 Ağustos 2010 17:08  
Adsız dedi ki...

açıyorum dosyayı giriyorum oyuna id şifre yerıne gelmeden atıyor oyundan dun gece denedım oldu ama sabah olmadı yardım edermısn

10 Ağustos 2010 17:35  
kalema dedi ki...

Hack yenilendi.
-Yeni eklenen özellik "mermi sektirmeme" dir.
-Oyunu birbirnize karşı saygılı oynayınız.
-:)

11 Ağustos 2010 01:33  
Adsız dedi ki...

krdes update gibi birsey oldu ondna sonra atıo oyuna gırmeden bi bakabilirmsn sımdıden kolay geLsn

11 Ağustos 2010 11:34  
Adsız dedi ki...

birader ben açıyorum injeded.dll bulamıyor ama yinede oyuna giriyorum sonra wh sektirmeme çalışıyor ama oyun bölüm bittiginde bi daha girdigimde wh çalışmıyor.yardım edersen sevinirim...ty

12 Ağustos 2010 05:09  
kalema dedi ki...

"injecded.dll bulamıyor " diyorsa exe dosyası ile dll dosyasını aynı isimde olduğuna dikkat ediniz.

örnek : elegantchams.exe ve elegantchams.dll

HACK GÜNCELLENDİ ŞU ANDA OYUNDAN ATMA SORUNU YOK...
EN AZINDA BİZDE BÖYLE BİR SORUN VERMEDİ.
KOLAY GELSİN

12 Ağustos 2010 11:33  
Adsız dedi ki...

Kardesım Yenı hackı ındırdım dun gece oynadım ama sabah yıne servere gırerken atıyor yardım edermsın

12 Ağustos 2010 12:37  
Adsız dedi ki...

kaleme bak aga 1 kere oynuyom wall hack açılıyo 2. bir yere girdigimde walhack gozukmuyo yani 2.biryer dedigim bsak bir odaya

12 Ağustos 2010 12:50  
Adsız dedi ki...

kardes emegine saygı duyurumda bu hack dun çaılıyodu simdi kapanıyor hatta bu sektirme çaslıyo ama walhack 1 kere kullanılıyor daha kullanılmıor nasıl cözum onerilebilrimsin yoksa çalışan yeni bir hack mı surucen bu konuda yardım edersen sevinirim

12 Ağustos 2010 13:27  
kalema dedi ki...

hack güncellenecektir.

12 Ağustos 2010 18:21  
Adsız dedi ki...

Birader sagol yardımcı oldugun içinde.
Bu wh nolcak ilk girdigim de oynadıgımda wh çalışıyo ama cıkıp başka bölüme girince wh olmuyor

12 Ağustos 2010 19:09  
Adsız dedi ki...

kapat hatası hala dewam ediyo w7 kullandıgım için mi ama dn sabah çalışıyodu

12 Ağustos 2010 19:59  
Adsız dedi ki...

ne zmna kdr yenılernır kardes

13 Ağustos 2010 10:07  
ataberk dedi ki...

ne zmn yenilencek yaaaa

14 Ağustos 2010 07:36  
ataberk dedi ki...

yayınlayın yeni hack ii

14 Ağustos 2010 07:37  
Adsız dedi ki...

2gundur sırf bunu beklıyorum yenıleyın pls artık

14 Ağustos 2010 13:50  
kalema dedi ki...

YENİLENDİ -Yeni özellikler eklendi..
iyi oyunlar...

14 Ağustos 2010 15:01  
Adsız dedi ki...

w7 kullanıyorum oyuna gırmeden atıyor ne yapabılırm acaba _? krdes bi bakalıbılrrmsn

14 Ağustos 2010 16:24  
kalema dedi ki...

win 7 de deneme imkanımız olmadı..ama Xp ve vistada çalıştıranlar var...
(elegantchasm3.exe yi yönetici olarak çalıştırmayı denemek işe yarayabilir)

14 Ağustos 2010 17:12  
Adsız dedi ki...

krdes oncekiler calisiyordu 1-2 felan 3 de oyun atma yapmaya basladı yonetıcı olarak denedm yıne atıyor w7 icnde birsey yapabılırmsn acabaa cogu kısıde hack war biz oynayamıyoruz oyle olunca senden medet umuyoruz ısde sımdıden kolay gelsn basarılarının dewamını dılerım

14 Ağustos 2010 17:53  
kalema dedi ki...

Son yenilemeden sonra çalışması lazım vistada çalıştığı söylendi ,biz Xp de denedik sorunsuz çalışıyor.

(çoğu hile vista ve Win 7 de sorun çıkarır zaten)

14 Ağustos 2010 19:32  
Adsız dedi ki...

tmm yinede cok saol krdesım bı bılgın olursa ayarsan sevınırım takıp edıyorum burayı ok tesekkur ettm

14 Ağustos 2010 19:34  
Adsız dedi ki...

kardes ya bu ctrl çalısmıyo hani uçuyo havada kalıyo o nie çalısmıyo dün çalısıyodu

16 Ağustos 2010 13:16  
raptorhaluk dedi ki...

kardeş tuşlar yazmıyo yha baktım ama hangi tuşla kullanılıyo sölersen sevinirim

19 Ağustos 2010 12:38  
Adsız dedi ki...

abi ara sira kapaniyor ara sira hata geliyor nasil birsey =/

20 Ağustos 2010 03:48  
Adsız dedi ki...

Kardeş bn xpde çalıştırdım fakat hangi tuşlarla kontrol edicez bn num 1 ile zıplamayı açıyorum diyer özelliklerini hangi tuşlarla açıcam

21 Ağustos 2010 18:01  
Adsız dedi ki...

kardeş bn xpde çalıştırdım fakat hangi tuşlarla çalışıyo mesela uçma filan

21 Ağustos 2010 18:03  
Unknown dedi ki...

hi thank u for ur work
this is the only hack i found working so far
but it only makes u see who's behind walls right?
there is no other hacks
and sometimes when i press ctrl i can see everything from above but this doesn't work everytime
so if it has any other hacks plz tell me how to use them and what r the keys to tern these hacks on
thank you
and excuse me but i don't understand turkish language i use google to translate

23 Ağustos 2010 20:25  
Adsız dedi ki...

kardeş win7 premiumda 64 bit sistemde çalışmıyor buna bir çare bulabilirmiyiz.program çalışıyor fakat game start dedikten sonra tamam butonu gelmiyo sadece.dll dosyalarınıda attım fakat değişen birşey olmadı.uyumluluk moduda işe yaramadı sadece tamam butonu gelmiyor.

23 Ağustos 2010 20:30  
Adsız dedi ki...

kardeş ben elegantchams3.exe tıkladıgımda This application requires.NET Framework 3.5 SP1 or greater. sorunu veriyor.bunun cözümü nedir aaba?? framework 4.0 yükledim ama aynı

28 Ağustos 2010 22:14  
Adsız dedi ki...

abi hile çok güzel olmuş çok iyi çalışıyor. Çalıştıranlar için bir şey buldum.ctrl ve taba aynı anda basınca uçuyorsunuz kimse fark etmiyor .yine ctrl ve taba basınca yere iniyorsunuz SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

29 Ağustos 2010 15:27  
Adsız dedi ki...

hile çalışmıyor yeni update oldu yenisini koyarmısınız çalışmıyor

1 Eylül 2010 12:07  
Adsız dedi ki...

kardes saolda bu hack artık calısmıor bu bür ayrıca updateden sonra koyduklarınız calısmıyor biri login yerini gecince bir bölüme giriom quarentige rgn fln işte hangisi olursa kapanıyor kardeş bi bakarsan sevinirim ama bu şuanki yorum yazdıım hack ı baya beyendim ama şansıma bu hilei bulduum diğer sabah oyun yenilenmişti xD YUH DEDİM artık ok bu hacker i yenilerseniz cok iyi olur...bu hack daha kolaydüzeltirsen saol kardeş...

9 Eylül 2010 17:56